TIPY PRO VÁŠ WEB

Jedině spokojený zákazník nakoupí opakovaně.

Jedině spokojený zákazník nakoupí opakovaně. TIP #17

Jak probíhá nákup u vás, ať už na webu či prodejně? Odchází zákazník spokojený? Jedině spokojený zákazník se totiž rád...

Dále vás doporučí jen nadšený zákazník.

Dále vás doporučí jen nadšený zákazník. TIP #16

Lidé rádi doporučují produkty a služby ze kterých jsou nadšení. A pro mnoho byznysů je doporučení klíčové, protože nemusí vymýšlet...

Kopírováním textů na svůj web jen ztratíte.

Kopírováním textů na svůj web jen ztratíte. TIP #15

Myslím, že to napadlo většinu začínajích na internetu. Vidí u někoho ze svého oboru na internetu super texty a obsah,...

Je jasné z vašeho emailu, co by měl příjemce udělat?

Je jasné z vašeho emailu, co by měl příjemce udělat? TIP #14

Veďte jasně k cíli. Co chcete, aby příjemce emailu udělal? Něco si přečetl? Co? Klikl na odkaz? Jaký? Objednal si?...

Každý váš email by měl mít jen jeden cíl a záměr.

Každý váš e-mail by měl mít jen jeden cíl a záměr. TIP #13

Honíme-li dva zajíce, nechytneme žádného. E-mail musí mít jeden jasný cíl, záměr, sdělení. Podívejte se co posílá většina eshopů –...

Budujte vztah se zákazníkem, jedině tak budete dlouhodobě úspěšní.

Budujte vztah se zákazníkem, jedině tak budete dlouhodobě úspěšní. TIP #12

Představte si, že byste potkali jednoho dobrého kamaráda, a ten by vám řekl, že zrovna viděl v kině úžasný film,...

Je prodej online jen o ceně nebo je v tom i něco jiného?

Je prodej online jen o ceně nebo je v tom i něco jiného? TIP #11

Většina zákazníků si nevyberu tu nejlevněší nabídku u daného produktu na internetu. Vždy si raději stokorunu připlatí, ale zvolí obchod...

Dostaňte se na 1. stránku Google, díky videu na YouTube.

Dostaňte se na 1. stránku Google, díky videu na YouTube. TIP #10

Snažíme se dostat na první stránku ve vyhledávání Google, ale tam je dnes obrovská konkurence! Je zde však video portál...

Každá stránka na webu by měla mít další logický krok.

Každá stránka na webu by měla mít další logický krok. TIP #9

Každá stránka webu by měla mít nějaký logický další krok, co by měl návštěvník udělat. U naprosté většiny stránek webů...

Dejte svou firmu na mapu a do firemních katalogů

Zapište svou firmu do internetových firemních katalogů a také do mapy. Vaši potenciální zákazníci se k vám lépe dostanou.